آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

پدرم رد پای خداست .همیشه وهمه جا پناهم هست

1392/3/18 13:48
نویسنده : maman hoda
859 بازدید
اشتراک گذاری

نعمت های آسمان همیشه برف و باران و نور نیستند.

گاهی خداوند عزیزانی را به ما نازل می کند از جنس آسمان و به زلالی باران وبه پاکی برف وبه روشنی نور .

مهربان خدایم شکر بسیاراز تمام داشتن هایم .

حمید عزیزو بابای مهربون ودوست داشتنی دخترمان روزت مبارک .

حمید خوبم شما تنها بابای مهربونی هستی که به دخترمون میرسی

تو تعویض پوشک حمام کردن پوشیدن لباس خواباندن با کریرش و کلی کار دیگه کمک می کنی .منم تصمیم دارممتفکر با خدا صحبت کنم به من زنگ بزنسه دونگ از شش دونگ بهشت کف پام رو به نامت کنه

آسمان میگه:تماس فرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

SaYa
9 خرداد 92 12:20
سلام عزیزم خوبییییی؟روز پدر به بابای مهربون آسمان جون تبریک میگم و امیدوارم سایشون همیشه بالا سرتون باشه


مرسی گل من همیشه سلامت باشی
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 17:59
سلام عزیزم چرا کم آپ میکنی عکسی از آسمان جون بزار دلمون تنگیده



نرگس جان حتما .مرسی که میای وب دخترم باران جونمو ببوس
SaYa
14 خرداد 92 12:50
هدا جون سلام خوبی؟
آسمان جون خوبه؟


مرسی گلم خوبیم چند روز به دلیل یه اتفاق نبودم که وب دخترمو آپ کنم مرسی از احوال پرسیت دوست خوبم
الناز
23 خرداد 92 18:27


عزیزم چقدر جالب بود نوشته هایی که از بابای آسمان تشکر کرده بودی.ایشالاه همیشه شاد و خوشبخت 3 تایی در کنار هم باشید.


لطف داری گلم.همیشه شاد باشی عزیز دلم
باباحمید
24 خرداد 92 0:50
دوستتون دارم مرسی از مطلب زیبات خاتونم


شرمنده کردی همسری جانم چقده نظر دادی .خداااااااااااااا