آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

23 دی 92 و هفتمین دندون آسمان زیبااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/12/15 1:37
نویسنده : maman hoda
551 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم مبارک هفتمین دندونت باشه.توی سفر کیش بابایی به این اتفاق خجسته دست یافت که آسمان جان دندون کرسی فک پایین چپش در اومده و قرینه دندون کرسی پایین هم پیله کردهدلقکهورا

 

(به خاطر اینکه نمیذاری پای نت بشینم تصمیم گرفتم اتفاقات هر روزتو توی پستها کوچیک بنویسم)

مشغول تلفن

از این که میبینم به بابایی خیلی علاقه داری خوشحالم چند روز پیش بابا حمید رفته بود حمام من رفتم پشت در حمام بلند گفتم حمیییییییییید آسمانم بیادزبان بشوریش من نمیرسم ببرمش حمامخجالت.بابایی هم گفت بذار 5 دقیقه بدش گاوچران.به همین فاصله میرفتی در حمام میگفتی بابااااااااااااااااااا اییام چشمکو این کار یه ده دوازده باری تکرار کردی.وقتی هم که بابایی حمامت کرد تا من گرفتمت کلی برای بابا حمیدت بوس فرستادی .که تشکر کرده باشی دختر قدر دان من

 

پسندها (1)

نظرات (2)

جیران بخشنده
25 دی 92 11:18
دندون جدید مبارک خاله جونم از آسمان جوووون بیشتر عکس بذارین
خاته هانیه
25 بهمن 92 22:31
عزیزم سلام یه دنیا دوستت دارم چند روز پیش که رفته بودیم خونه باباجون.شما دخمل خوشگل از من میخواستی ببرمت توی پاسیو و من که تا حالا پامو اونجا نذاشتم به خاطر وجود پرنده .شما وروجک خاله و نمیبردم.برای اینکه کارت پیش بره بهم گفتی مامان اوشگله مامااااااااان و .... .بعله شما همچین خانومی هستی .بازبون و حرکات بامزه ما رو خر میکنی.