آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

همه دختران من

1392/3/23 17:55
نویسنده : maman hoda
653 بازدید
اشتراک گذاری

1.بابا حمید این همه دخیه خوجگلو یباره از کجا جمع کردی.وسط این همه دخمل خوشگل چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2.معرفی می کنم :آسمانم وقتی داری این عکسارو میبینی این وروجکا برا خودشون کلی بزرگ شدن .و دکتر مهندس های آینده هستن پر فسورهنرمند من

سمت راست عکس از بالا دختر عموت مهرناز هست نوه ارشد خانواده.سمت چپ اون دخملیه خرسی بدست دختر عمو و دختر خاله و خواهر خواندت آنیتاااااااااااا نوه دوم خانوادس.سمت چپ از بالا مهسا دختر عمو و نوه سوم خانوادست و الان تو عکس داره با قهر عکس میندازه چون میخواست رو پا بابا حمید بشینه و جا نشد.سمت راست از پایین هم آوین دختر عمه نوه چهارم خانوادست و شما که داری گیس گلابتونتو به دوربین نشون میدی در بغل بابا هستی نوه پنجم خانواده ودر حال حاضر کوچک ترین عضو خانواده هستی

3. روز اول نوروز 92 هستش و حسابی دارین با هم بازی میکنید .فلفلایه ریزه میزه

4. انشالا همتون تو زندگیهاتون موفق باشین مهم نیست که چه تحصیلاتی خواهید داشت یا چه مدلی زندگی خواهید کرد فقط خدا کنه موفق باشین و از همه مهمتر از زندگیتون نهایت لذت رو ببریدقلب

5.آسمان دوست دارمماچ

6.من هنوز جوابی از این بابا شیطونت دریافت نکردممتفکر

 

 

دراین عکس بهتر فیست معلومه عشقم.دوست دارم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباحمید
24 خرداد 92 0:47
خانومم مرسی از بلاگ قشنگی که واسه دخترمون زدی

من اینجا حکم کنسولم تا این وروجکایه خواستی کنار هم یه دقیقه بشینن تا بشه ازشون عکس انداخت

اگرنه که شما عزیز دلین


خخخخخخخخخخخخخ پاسخ سنجیده ای بود همسری جانم.آورین