آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

من آسمانم و به استقبال بهار میروم نورز مبارکککککککککککککککک

1391/12/28 12:54
نویسنده : maman hoda
357 بازدید
اشتراک گذاری

بوی باران. بوی سبزه. بوی خاک                                         شاخه های شسته. باران خورده.پاک                                  آسمان آبی و ابر سپید                                                     برگها ی سبز بید                                                            عطر نرگس.رقص باد                                                         نغمه شوق پرستوهای شاد                                                   خلوت گرم کبوترهای مست                                                   نرم نرمک میرسد اینک بهار                                           خوش به حال روزگار!

 

دختر گلم آسسسسسسسسسسسماااااااااااااااااانمممممممممممم نوروز باستانیت شادباش باد.

دختر ناز مامان شما امسال با 5ماه و 12 روز به پیشواز بهار و نو شدن زمین میروی .هزارهزار عاشقانه ها برایه تو باد

امسال سال خوبی برایه من و بابا حمیدت بود چون خدا شما رو به ما داده و از این نظر شاکریم

 

 این ماه غذا کمکی رو شروع کردم صبح: صبحانه آب سیب و شیر نهار:لعاب برنج و شیر .شام:فرنی و شیر......همرو دوست داری و میخوری.

دخی آسمانم برات از هفت سین که میخوام امروز بندازم ولباسهایه عیدت حتما حتما عکس میذارم

مموشی مامان دوست دارم هوارتاااااااااااااااااااا همیشه سبز باشی




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mina
2 فروردین 92 1:54
چه جیگری هستید خانم شما

سال نو مباااااااااااااااارررررک ایشالا سالهای سال مامان هدی و خودت در وبلاگت برای عید تبریک بنویسید




عسلی خاله چشم عسلیه من دوست دارم هواااااااااا رتااااااااااا


سمیرا
7 فروردین 92 12:48
سلام آسمان جونم عاشق این عکستم که مثل فرشته ها مهربونی سال نو مبارک
آسمان آبی و ابر سفید
برگ های سبز بید
. . . دوستت دارم یه عالمه


دل به دل راه داره سمیرا جونم منم شما رو میدوستم
خاله عاطفه
17 فروردین 92 20:03
اولین بهارت مبارک فدات بشم


خاله جونم مرسی شما هم سال خوشی ذر پیش رو داشته باشی :-*