آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

نوروز 92 از دید گاه دوربین مامانیم

1392/1/22 17:07
نویسنده : maman hoda
568 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبایه من نوروز 92 مبارک انشالا امسال برایه تو خوشگله دلم سالی پر بار و پر از شادی باشه

ساعت 10اسنفد27 رفتیم بابابا حمید خرید عید برایه هفت سین       مامان هدا طبق معمول داره لحظه هایه خوب باهم بودن خانواده سه نفرمونو ثبت میکنه

خرید ماهی و سبزه و البته یه عالمه پرتقال خخخخخخخخخخآقا این سبزه ها چند؟؟؟چه گرون مامانم خودش قره ماش انداخته کلیم ارزون!من اولین نینی هستم با این همه پرتقالاینم یه هفت سین صورتی برایه امسالشب بسیار بسیار خوبی بود و موقع خرید کلی بابایی با فروشنده ها شوخی کرد و ما خندیدیم .

 

آتیش خطرناکه حسن!! ولی مگه میشه عمو نوروزمهربون با کلی شادیو سرور بدون گذروندن چهارشنبه سوری بیاد کنارمون!واقعا میشه؟؟؟

در این جا به علت گریه و اعتراضهایه من مامان نمیتونه بتایپه پس میرم الان دوباره بر میگردم پس بقیه داستان قسمت بعد تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mina
24 فروردین 92 19:12
الهییییی فدات بشم عشششششقم♥♥♥♥♥♥♥



خدا نکنه خاله خوشگل
خاله عاطفه
24 فروردین 92 22:58
قربونت برم پرتقال خاله!جدیدا میونمون خیلی خیلی بهتر از قبل شده ها!دقت کردی؟
دیدی نگات چقدر مهربون تر شده دخمل ماه خودم؟!
آنیتا که مخ می تکونه البته شما هم دست کمی نداریااااااااااااا یادتون باشه میان خونه ما قابلمه هم بیارین با خودتون
یه دنیا دوستت دارم جیگر خاله
آخ یادم رفت بگم که آسمان قهرمانم چند روزه خودش دمر میشهانقدر بزرگ شدی خاله آفرین خوشگلم


مرسی خاله عاطفه همیشه مهربون خودم