آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

آسمانم سه ماهه میشود هوراااااااااااااااااا

1391/11/2 17:45
نویسنده : maman hoda
581 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان جانم سه ماهه شدنت مبارکدختر نازم من شما رو در روز 20دی بردم دکتر پیمان دکتر اطفال آنیتا جانم اون هم برا شما دارو تجویز کرد که خدارو شکر رفلاکست بهتر از قبل شده .                        عزیز دل مامانی الان شما سه ماهو22روز شدی و کلی دختر خانومی هستی . .دخترم شبا خیلی خوابت بهتر شده و وقتی بخوابی تا صبح بیدار نمیشی.تو روز هم که بیداری در حال آواز خوندنی.چشمایه خوشگلت هنوز رنگیه بینه قهوه ای و توسی که من میگم رنگ چشمایه بابا جونت هست البته شکلتم هنوز شبیه دایی حسین خاله هانیست .سفیدو بوریتو هم از بابا حمید گرفتی.این عکس ننویه جدیدته این تشکهارو انداختیم حکم ضربه گیر نیشخند مامانی این ننو برا سیسمونی خاله هانیه و دایی حسین بوده البته دوتا بوده که الان بعد 31سالخیال باطل یکیشو هنوز خونه بابا جون بود و من برا شما تو اتاقت نصب کردم کاشف این ننو خاله هانیه و بابا جون بودن بابا حمیدم چوب ننو رو گرفتو نصبش کرد بغل.و شبا تو این ننو میخوابی و دوسش داری به قول خاله سارا مل میشیاین ننو داره موروثی میشه هههههههههخنده. داری بیدار میشی باید برم نتم درستیده شده از این به بعد زود به زود تر برات وبتو آپ میکنم بوس بوس جیگولک مامان.راستی القاب جدیدت مموشی و آسی پولی کا هستشاینم عکس شما و دختر خاله آتیش پارته بوسماچ برا جفتتون عاشق جفتتونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره
3 بهمن 91 21:06
وای ماشالاه چه دخملکه نازی چه اسم خوشگلی داره همیشه سلامت باشه
مهر بانو
3 بهمن 91 21:07
سلام مامان آسمان چه وبلاگ زنده و خوشگلی برا دخملیت درست کردی افرین


مرسی عزیزم لطف داری
مینا
5 بهمن 91 22:23

وایییییییی الهی فدات بشم که انقدر جیگری


مرسی مینا جونم بوس
نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 19:06
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه حتما رای بدهید ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6