آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

آسمان زیبایه زندگیم

1391/11/10 10:52
نویسنده : maman hoda
566 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان آسمان خانوم 18 مهر تو اومدی به دنیا .این عکس 1روزگیته نفس مامان

همه کلی از به دنیا اومدنت ذوقیدن

روز 18مهر منو بابایی ساعت9 صبح رفتیم رستوران کاخ نیاوران و صبحانه خوردیم وبعدش اومدیم خونه و چندتا عکس انداختیم و بعد هم من رفتم استراحت کردم. ساعت 2نماز خوندم و ساعت 2:30رفتیم بیمارستان و کارهایه بستری رو انجام دادیم. تو اون روز بخش خیلی شلوغ بود و 11تا عمل سزارین انجام شده بود منو ساعت 10دقیقه به 4 برن اتاق عمل و ساعت4:6دقیقه شما به دنیا اومدی شمارو بعد چند دقیقه اوردن بغلم و من کلی از دیدن شما ذوق زده شدم.عین یه فرشته کوچولو بودی برام .چه لحظه خوبی بود .زایمانم اونقدر سخت نبود عزیز دلم به برکت وجود تو دردهام قابل تحمل بود.فرداش19 ساعت 2 مرخص شدی و خونه رفتیم خونه باباجونت که برات تدارک مهمانی رو دیده بودن و برات گوسفند قربونی کرد دست خاله هات داییت و مخصوصا بابا جون مرتضی درد نکنه که کلی زحمت کشیدن.17 روزگیتم من و بابا حمید برات مهمونی گرفت و برات تهیه آش دیدیم به خاطر آش شب 10که مهمونیه خوشگلی بود.

 

حالا الانکوچولیه مامان43روزه شدی دختر زیبایه مامانو بابادوست داریم .

شما از همون روزایه اول اقون اقون رو میگی والبته اصلا دستاتو نمخوری و از پستونک بیزاری و همش داری مامانی رو میک میزنی

 

عزیز دل مامان بابا یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااا دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرناز
1 آذر 91 17:56
سلام فرشته به دنیا خوش اومدی امیدوارم اسمون زندگیت همیشه ابی و شاد باشه گلم پدر و مادر شدنتون هم مبارک خدا حفظش کنه پیشمون بیاین


مرسی عزیزم چشم حتما.گوچولویه شما هم همیشه سلامت باشه)