آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

پاییز فرا رسید و تو خواهی امد

1391/7/8 13:46
نویسنده : maman hoda
427 بازدید
اشتراک گذاری

 

 امروز پاییز فرا خواهد رسید.سه فصل در وجود من بودی و در اغاز فصل پاییز به کنارمان خواهی امد

اگر دقیقا روزت بخوای بیای 24 روز دیگه در کنار ما هستی و از دل مامان بیرون میای.نگو چه مامان شجاعی دارم منم مثل همه مامانا از زایمان ترس دارم ولی دیدار تو برام از درد مهمتره .

 

دختر زیبایه من دنیا زیباست و با وجود تو زیباتر خواهد شد عشق مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

امروز من به مزار مامان الهه خودم رفتمناراحت .دلتنگ مادرم بودم .ازش خواستم برایه من و تو دعا کنه  .خیال باطل

اگر بود با بودنش زندگی ما زیباترین میشد .ولی حداقل دعایه خیرش هست.باز هم خداروشکر

آسمانم با آرامش به دنیا بیا من تا دنیا دنیاست مراقبت هستم

مامان هدا و بابا حمید عاشقانه دوستت دارن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:43
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
niloo & sarina
6 مهر 91 20:17
سلام نی نی تون ایشاله سالم به دنیا بیاد سارینا رو هم بیاین ببینین