آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

لحظه دیدارنزدیک است

1391/7/8 13:44
نویسنده : maman hoda
385 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم من دیروز رفتم دکتر برایه تعیین تاریخ زایمان.دکتر 18مهرساعت 4 بعد از ظهر رو برایه مامانی و شما تعیین کرد.عروسکم

12روز دیگه تو از دل مامانی میایی بیرون .پا به این دنیا میزاری .همه منتظر اومدنت هستن و لحظه شماری میکنن.

منو بابا حمید خیلی هیجان زده هستیم و خوشحالنیشخند.بابا حمید همش میگه دخترم میاد خودشو برام لوس میکنهخجالت .بابایی همش میگه دختر بابایی پس منو بیشتر دوست دارهلبخند .و کلی ازت تعریف میکنه .هنوز نیومده اینطوری تو دلش جا خوش کردی بیایی میخواد چیکار کنهقلب.بابا حمید میگه آسمان برکت زندگیمون میشهاز خود راضی.میگه آرامش زندگی دونفرمون از وقت اومدنش بیشتر شدهفرشته .خلاصه کلی عاشقتهقلب و ازت تعریف میکنه.البته تو وروجکم هنوز نیومده کلی برا بابایی لاو میترکونیدلقک .به صدایه باباحمیدت تکونات بیشتر میشه و بر عکس مامانیعصبانی صدایه خرخرایه بابایی رو دوست داریزبان

 

دکتر گفت نینی شما ریزه ونهایت 3کیلو میشه .هرچی باشی عزیزی جیگمل من.شما سالمو سلامت به دنیا بیا من و بابا مراقبتیم دختر عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
6 مهر 91 20:07
به خوشی زایمان کنی گلممم راستی چقدر سیمسونی اش خوشگله من عاشق اسم دخترتمم
marjan
6 مهر 91 20:44
اسم دخترتون فوق العاده قشنگه


ممنون عزیزم لطف دارین
خاله هانی
6 مهر 91 21:38
سلام عشقم عسلم اسمان قشنگم ایشالا به سلامتی به دنیا بیای.
خاله خیلی دوستت داره.بوس بوس


خاله هانی
6 مهر 91 21:40
جیگر خاله ایشالا زودی مییای دلم برا دیدنت یه ذره شده


مرسی خاله مهربونم
خاله هانی
8 مهر 91 18:07
این مامانتو میبینی که هی برات پست میذاره بذار 9 روز دیگه به دینا بیای ببینم وقت میکنه کامترنگی رو نگاه کنه یا نه


خوب دوست دارههههههههههههههههههههههههههههههه
تازه که مامان من موجودی بس اکتیوه حالا ببینو تماشا کن.

خاله هانی جونم به دنیا نیومده ببین چه زبونی دارم
یک دوست
3 آبان 91 18:28
سلام مامان بابای گل کودک شما الان در دوران زیبای کودکی به سر می بره دست و پای اون فوق العاده کوچک و ظریفه و چین و چروک های فوق العاده زیبایی داره اما تا چشم به هم بزنید تمام این ظرافت ها از بین میره و کودک شما از دوران کودکی فاصله می گیره پس تا دیر نشده با ما همراه بشید تا از دوران کودکی نی نی خودتون یه خاطره زیبا رویایی و ماندگار بسازیم برای چند لحظه ام که شده وقت بگذارید و از سایت ما دیدن کنید چیزهای باور نکردنی برای شما داریم www.shahrekhatere.com