آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

آسمان ودریااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/6/1 19:16
نویسنده : maman hoda
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

 منو بارون منو دریا                منو آسمان صدا کن

اسممو واژه به واژه              تو ترانه ها صدا کن

دختر گلم .آسمان زیبا و دوست داشتنی من :با پاهای کوچولوت دیگه می تونی خودتو بلند کنی 28تیر اولین بار بابایی دید که داری بلند میشی و کلی ذوق کرد .این چقدر خوبه که تو رو داریم و هستی خدارو شکر.

آسمان آخر تیر رفتیم شمال ویلای پدری من و بسیار بسیار بهمون خوش گذشت خداروشکر خانواده ده نفری ما همشون عزیزند همچون برگ گل .و خدا روشکر لطف و حمایت پدرم و خانوادم همیشه شامل حالم بوده .اول جاده چالوس وقتی سد امیر کبیر رو دیدی شروع کردی جیغ زدن آپپپپپپپپپپپپپه و کلی خندیدی .وقتی رسیدیم نوشهر و دریا دیدی اول واکنشی نشون ندادی ولی وقتی باباجون پاهاتو داخل آب کرد کلی ذوقیدی

آنیتا به دریا می گفت :دریا استخر بابا جونخیال باطل (آسمان یعنی همچین بابایی دارم من که دریا خزر مال باباجون شما و بابای گل خودمهنیشخند)

راتالا درون ویلا زیاد بود ولی شما دستکمی از اونا نداشتی نیشخند

شب اول تا 2 بیدار بودی ولی چند شب بعد ساعت 12 خوابیدی تا خود صبح..وقتی خواب بودی بابا حمید میگفت دم صبح کلی آسمان نگاه کردم. چه حس خوبیه که همچین دختر خوشگلی دارم و دارم بزرگ شدن و قدکشیدنشو میبینم چه پدر بودن خوبه .بابایی معتقده وجود تو به تک تک سلولاش آرامش میده.

آسمان بلا شدی تو صف تله کابین نمک آبرود خاله هانیه آنیتا جونی رو بغل کرده بود و شما کلی جیغ گریهزدی تا مجبورشون کنی آنیتا بغل خاله هانیه نباشه آخه به خالت حساسی عصبانیو بعضی وقتا مامان صداش می کنی سوال.

 دوست دارم عشقم بوسسسسسسسسس

 

تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قاسم قلی پور
3 مرداد 92 11:25
سلام خسته نباشید وب قشنگی دارید به قشنگی دختر کوچولو خدا نگهدارش باشه . موفق و شادکام باشید


ممنون لطف دارین
محراب و مليكا
3 مرداد 92 11:59
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . يه دنيا ممنون . من به راي شما نياز دارم . كمكم كنيد .

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



چشششششششششششششششممممم

SaYa
17 مرداد 92 22:02
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم




مرسی دوست خوبم همیشه سلامت باشی