آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

چقده قشنگ شدی.توپولو موپولشدی تو

1391/11/21 18:45
نویسنده : maman hoda
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان زیبایه من مامانی عاشقه این عکسته.گل مامان چندتا نکته از کارهایه جدیدت بگم برات عسلیم:1.از تاریخ 18دی91 وقتی میذارمت رو بالش سعی میکنی بشینی که اینکارت نسبت به سه ماهگیت خیلی زوده 2.از دوماهو دو هفتگی من و بابایی و افراد نزدیک رو نسبت به غریبه ها میشناسی  3.از سه ماهگی با دستات بازی میکنی و علاقه زیادی به دست خوردن پیدا کردی  4.شبا که میخوابی تا صبح واسه شیر خوردن بیدار نمیشی   این عکست وقتیه که من و بابایی بردیمت حموم بعد حمام یه شیر مفصل خوردی و لالا کردی.شما و بابایی  21 آذر 91 هستین وقتی که که بردیمت آتلیه عکاسی سهااول دی 1391 شب یلدا خونه باباجونی و برات شب یلدایی گرفتیم من برات هندونه رو شبیه کالسکه کردم .اون روز تمام مدت خواب بودی و الان هم به حالت خواب ازت عکس انداختیممنو بابایی و انار دلمون آسمان دوربین که میبینی ژست میگیری نفس مامان خوش اخلاقممهم نیست لنز دوربین کدوم طرفه شما ژستت سر جاشه اینم عکس لب بر چیدنته قربونت برمالهی بوس بوسمامانی همیشه هم خوش اخلاق نیستی گرسنه که میشی گریه هات جان و دل سوزه.بزرگ شدی نگی چه دلی داشتی من دارم گریه میکنم شما ازم عکس انداختی عسلم اینجا دو ثانیه هم نشد بغلت کردم ولی خواستم از همه حالت هایه صورتت عکس داشته باشی.دوست دارم عشق کوچولوم بوسسسسسسسسسسسسسسس بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هانی
12 بهمن 91 14:42
دخمل عسلی جیگر خاله چقدر عکسات قشنگن.تو یه دنیا عشقی تازگیا خیلی قشنگ ارتباط برقرار میکنی احساس میکنم ماهارو قشنگ میشناسی چون نگاهت اشناست فدات بشم بوس بوس


خاله هانی جونشو که خیلی خوب میشناسه تا میبینت دردو دلش میگیره خخخخخخ
مینا
14 بهمن 91 22:39
خوب این عکسای خوشگلو میزاری ما دلمون آب میشه !!!!!!!
ایشالا در کنار آسمان زندگیتون شاد باشین


آب شدن نداره خاله مینا بیا خونمون منو سر بزن (آسمان)
شقایق
17 بهمن 91 0:19
عزیزمممممممممممممم چه تپلی شدیییییییییی اسمان کوچولو .بوسسسسسس


قربونه دوست خوبه خودم برم رستا جونمو ببوسسسسسسسس
مهربانو
18 بهمن 91 14:36
واییییییییی خدا جون چه جیگری شده همش با عکسات دلمونو آب کن.بوس


لطف داری دوستممممممممم