آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

وقتی مامان و بابا خواب ندارن

1391/9/7 16:11
نویسنده : maman hoda
308 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا منو بابا حمید آرزویه یه شب خواب راحتو داریم و شما شب تا صبح داری یا شیر میخوری یا دل درد داری یا گریه میکنی

دیروز منو شما با همدیگه دعوا زدیم وبابایی میانجیگر بین منو شما شده بود

خدا کنه زود تر به روال عادی برگردی و اروم بگیری دختر نازم چون منو بابایی واقعا خسته ایم.البته تو کوچولویی و فقط 50روزته وبه قول بابایی شب و روزتو گم کردی .

ولی دختر گریه او وشلوغی نیستی و تو کل روز خیلی آرومی و ما به هرکی میگیم شبا نمیخوابی باورشون نمیشه

تازه گیا برامون میخندی و کلیم توپولی شدی و خداروشکر وزن گرفتی 10روز دیگه باید واکسن 2ماهگیتو بزنم .

دخترم چند روز پیش دهه محرم بود و من و بابایی شما رو به نیت سلامتی علی اصغر کوچولو کردیم .باباحمید برات چپیه و هد بند خرید و بردیمت کنار خیمه ها و عکس انداختیم که عکساتو همینجا میزارم برات.

بابایی شبا حسابی کمکه و واقعا اگه هوایه منو شما رو نداشت کم میاوردم عزیزم.

خاله هانیه و خاله عاطفه هم روزا کلی کمکم هستن .و البته آنیتا جانم که حسابی هواتو داره

کاشکی پستونک میخوردی تا کار من یکم راحتتر میشد

آسمان جانم خیلی دوست دارم و تمام سعیمو میکنم که در کنار منو بابا حمید در آرامش باشی

مامانی سعی میکنم زود به زود به وبت سر بزنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هانیه
8 آذر 91 16:42
دخمل خوشگلم عسلم شما که اینقدر خانومی لالایی کن تا مامان و بابا هم بخوابن میدونم خانومی و میخوابی.دوستت دارم یه دنیا
شقایق
20 آذر 91 1:08
عزیزمممممم دوماهگیت مبارک نمیدونستم مامانت وبت رو اپ میکنههههه عکسشم بذار ببینیمممممم اسمان کوچولورووووو.. دلم براش تنگ شدهه.... از طرفه من بوسش کن دخملیوووووووو...


دوست جونم رستا جونم خوبه مرسی اومدی به وب آسی جونم .بوس بوس