آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

نقل من سلامممممممممممممممممممممممممممم

1391/6/16 0:46
نویسنده : maman hoda
620 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگل مامان

من نزدیک به 35 هفتمه یعنی دخملیه من آسمانه من یه ماهه دیگه میپره بغلمبغل

نقل مامان این روزا بابا حمید کلی کار داره و منو شما همش تا دیر وقت تنهاییم ناراحتولی این که تو از یک ماهه دیگه کنارمی کلی هیجانزدم میکنه نیشخندچون دیگه نه تنها میمونم نه حوصلم سر میره آخ

 

تازه  مطمئنم دلم برا این دلتنگیام هم تنگ میشه چون شما کلی کار واسه من جور میکنی و من این شکلیا میشم ساکتاوهکلافهسوالابله

 

تو زودی بیا ایرادی نداره مامان هدا به شکلا در بیاد قناریه من ماچوای دخملممم مامانی موفق شد عکس سیسمونیتو بذاره ههههههه خجالت اوره ولی کلی ذوقیدم .الان کلی خسته فردا میام برات تمام عکسایه سیسمونیتو میذارممممممممممممم بووووووووووووسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 19:09
چه با حال سیمونی بارانم بالسا هستش سلیقه هامون نزدیکه