آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

دختر قد بلند من

1391/5/30 18:08
نویسنده : maman hoda
645 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من 21مرداد من بیمار شدم و بیمارستان بستری شدم بعد کلی سونو دکتر گفت دخملیه شما به خاطر قدبلندش جاش بد شده بوده و سرشو گذاشته رو کلیتون و درد و مشکلشما از اونجا شروع شده .ختر قشنگم قربون قدو بالات مامانی بشه .قلب

بغلمن شما رو 15 مرداد تو سونوگرافی که دیدم تا پروپ سونو رفت سمت صورت خوشگلتقلبداشتی لبایه ناتو تکون میدادی و با منو بابا حرف زدی قربونت برم من متوجه نشدم چی میگی ولی دختر سرو زبون دار من هزارتا بوس که ماچماچکه تو انقده باهوشی که متوجه شدی ما داریم نگاهت میکنیمدلقک

خیال باطلزودی بیا که بی صبرانه منتظرت هستم عزیز مامان لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

marjan
30 مرداد 91 18:14
آسمان......چه اسم نازی