آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

تو دلم باشی یا به دنیا بیای ؟؟؟؟؟؟؟مسئله این است

1391/5/8 16:49
نویسنده : maman hoda
410 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان من عزیز دل مامان الان 30هفته هست که تو دل من هستی یه جورایی منو تو داریم ثانیه ثانیمونو با هم سپری میکنیم .گاهی وقتا میگم چطوری 70روز دیگه تو از بطن من بیرون میایی و حتما دلم واسه این روزا تنگ میشه .الان تکوناتو که حس میکنم دلم میخواد ببینمت ولی بعد میگم تو اگه به دنیا بیای من بدون تو چیکار کنم بدون آسمانی که در دلم دارم .آسمان دختر من زیبایه من امیدوارم وقتی به دنیا پا میذاری منو بابا رو همینطور که ما تو رو میخوایم تو هم مارو بخوای .امید وارم حست این باشه که مامانو بابات بهترین هستن .

نمیدونم دوست دارم این روزا زود بگذره یا دیر متفکر.از یه طرف دلم برایه این لحظه هام تنگ میشهگریه و از طرفی میخوام بیایخوشمزه که ببینمت بوت کنم .دستاتو نوازش کنم تو آغوشم بگیرمتبغل و به تو اطمینان بدم من مراقبتم و دنیا جایه خوبیه و تو میتونی از هست بودنت لذت ببری

 

دخملیه من دارم برات برا سیسمونیت سنگ تموم میزارم که وقتی میایی بدونی تو این دنیا یه اتاق خوشگل با کلی وسایل خوشگل مطلق به تو هست که میتونه کلی حس خوب به تو بده .

البته از وسایل تو آنیتا دخملی یه تست گرفته که مطمئن باشه که خوب هستن یانه !!!نیشخند

 

مژهمامانی جونم تو دل من هرچی خوردم تو بخور که تقویت بشی و تپل و مپل بشی برام

خیال باطلآرزوم اینه که تو فقط از به دنیا اومدنت احساس ارامش و خوشبختی بکنی همونطور که منو بابا این حسو از وجود داشتن تو داریمزبانآخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)