آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

دخترم تولد یکسالگیت مبارککککککککککککککککککککککککک

1392/8/16 17:02
نویسنده : maman hoda
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس اوضاع این روزای منه

آنیتا و آسمان وقتی من و هانیه جون در کنار شما دوتا هستیم

دختر گلها وقتی تنهاشون میذاریم با هم بازی کنن البته هردو تا از خجالت هم خوب برمیاینااااااااااااا

دختر مهر وماه من یک بهار یک تابستان یک پاییز ویک زمستان را سپری کردی ازین پس همه چیز در جهان تکراریست به جز مهربانی

 

دختر زیبای من تولد رنگین کمونی زیبایی داشتی .دوتا تولد در 18 و 19 مهر برات گرفتیم که خداروشکر پرفکت بود

الان دیگه بلند میشی و چند قدم راه میری لاغر شدی و کمی بد غذا (بابایی هرروز برات قلوه میگره چون تنها غذایی که میتونیم بهت بدیم بی دردسر :) )در ضمن بسیار بسیار شیطون شدی که با تحرک زیاد باعث شدی وزن کم کنی وروجک من .به تمام کسایی که خیلی دوستشون داری مثل خاله هانیه و خاله عاطفه وحتی آنیتا میگی مامان به بابا جون وبابایت  هم میگه بابا.میری با کلید در خونه و در میزنی و میگی دددر که یعنی ببرمت بیرون .خداروشکر خانواده ای دارم که انقدر بیدریغ بهت محبت میکنند که وقتی تک تکشون میبینی شروع به خوشحالی میکنی .به راحتی میتونی از مبل ها بالا وپایین بری و واین کار باباجون یادت داده دختر باهوش و باجنم من.با انگشت اشارت به اطراف اشاره میکنی و میگی دییه جییه یعنی این کیه این کیه این چیه.تلفن بر میداری میذاری سمت گوشش و میگی ا"ووووووavooo تلفظ لاتین نوشتن متوجه بشی بزرگ بشی چی میگفتیلبخند

کسایی که کم دیده باشی بغلشون نمیری و دوست نداری باهاشون ارتباط برقرار کنی و این از نظر من هیچ ایرادی نداره .چون معتقدم دیگران برای به دست آوردن لبخند و توجه تو باید کمی زحمت بکشند و سعی کنند یاد بگیرن ابراز علاقه نشون دادن چطوریه و در واقع از این اخلاقت خیلیم خوشم میاد.اخلاقت جوری هست که آدمها رو قد وقتی که برات میذارن تحویل میگیریقلب

 

عکسای تولدت رو با عنوان تولد یکسالگی از نگاه دوربین برات میذارم .این چند وقت کمی گرفتار بودم که نشد برات وبتو تند تند آپ کنم .ولی اینو بدون این وب تا وقتی بزرگ بشی برات نگه میدارم تا بدونی چقد بودنت برای من و بابایی لحظه لحظش لذت بخشهکفشدوزک نماد خوش شانسی و خوش اقبالیست آسمانم برات آرزو رویاهاییی پر از کفشدوزک دارم

تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یک عدد مامان هستم
19 آبان 92 12:42
عکس های این پست خیلی با نمک بود خیلی خوشم اومد خندیدم اسمان عزیزم تولدت مبارک انشالله روزی برسه که مامانت بیاد از موفقیت های بزرگت تو وبلاگت برای ما بگه کلی کیف کنیم.


مرسی عزیزم که به وب دخترم سر میزنین
خاله هانیه
19 آبان 92 19:50
عسلم سلام یه چیزیو در گوشای کوچولوت بگم: من اگه تو رو نداشتم آسمان ابی بارانیو نداشتم.عزیز دوست داشتنیم
جیران بخشنده
23 آبان 92 0:12