آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

آسمان و 8 ماهگیش 2

1392/4/9 21:12
نویسنده : maman hoda
488 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه      

آسمان داره دندون ناز         

دو دونه.

خدایا مچکرمآخ که از مروارید زیبای دهان دخترم

توانستم عکس بگیرم(بچه نیست گوله آتشه والااااااااااااانیشخند).

گوشواره گیلاسی من کوچولوی دوست داشتنیم :این گوشواره هارو دایی حسین و سارا جون برات گذاشتن .منم کوچولو بودم بهار که میشد همش گوشواره گیلاسی بگوش تو خونه می چرخیدمنیشخند

الان در فکر این هستی که چطوری دوربین صورتی مامانی ازش بگیری.خبر نداری مشغول تلفنمامان به دوربینش عین مقدساتش حساسههههههههههههههههعصبانی

گیلاس دلم فقط توهستیقلب

آسمان در سرزمین خرسهای آویزان در حال بازی با سفینه هستگاوچران

دخمل خوش تیپ مامان: این شورت چین چین مامان برات مارک مادر کر خریده بلوزتم بنتونه.خوشم میاد مژهکه مارک داری دختر مارک به تن خودم و در ادامه چندتا فیگور دیگه

فدای تو دختر ناز مامانی بشم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن جیغغغغغغغغغغغغغغغغ خندهگاززززززززززززززززززززززلبخند.آخه مامی انقدر خوردنی شدی که همش دارم دندونامونیشخند بهم فشار میدم تا از فرط علاقه گاز نگیرمزبان ولی روزی هزارتا مچتماچماچ میکنم شایدم 100 هزارتاماچ.یعنی انقده خواستنی شدی جیگمل مامان

تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرهام ومامانش
2 تیر 92 12:49
چه دخترییییییییییییییییی خدا حفظش کنه
اسمش خیلی خوشگله


مرسی گلم لطف داری
SaYa
2 تیر 92 23:03
سلام هدا جونم خوبی عزیزم؟آسمان جونم خوبه؟فداش بشم من
مباااارکه دندونای نازش
البته مرواریداش
قربونش برم من
شاااد بای عززیزم


فدای تو دوست با احساس و با معرفتم .بوسسسسسسسسسسسسسسس
SaYa
2 تیر 92 23:04
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک
SaYa
5 تیر 92 9:41
سلام یه کوچولوی مهربون به اسم امیرعلی تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده...منم میخوام براش رای جمع کنم کلی ممنونتون میشم اگه عدد 139 به شماره پیامکی 20008080200 مسیج کنید
باشه که خوشحالی باشه برای پدر و مادرش


حتما سایا جان
نعیمه
8 تیر 92 16:03
چه دختر نازی.خدا حفظش کنه


سلامت باشی گلم
baron
10 تیر 92 19:17
salam asaman kocholooooooo mesha mano link kone?????


بلههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 0:52
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7



بله گلم حتما.انشالا اول بشه