آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

مادر پیغمبری است با زنبیلی از معجزه

1392/2/16 20:13
نویسنده : maman hoda
1,818 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای مامان امروزیازده اردیبهشت نوددو هست یعنی تولد بانویی بسیار دوست داشتنی و عزیز .که به روز مادر یاد میشود .

برای من امسال ساله خوشایندیست چون در کنارم هستی.هرسال تو تاریخ روز مادر دلگیر بودم ولی امسال هم دلگیرم هم خوشحال .دلگیر از نبود عزیز دلم مادرم و خوشحال از بودن تو زیبای دلم دخترم.کاش مادرم بود تا می دید که من چه دختری دارم .

آسمان کاش تو مادرم رو می دیدی .و آه واژه تدبیر.....

از خودم چیزی ندارم بگم چون هنوز تو دلتنگیهای بچگانه و خاطرات  مادرم گمم. ولی از مادرم برای تو یه دنیا حرف نزده دارم .

آسمانم بزرگ شو تا  لحظه های قد کشیدنت رو ببینم .بزرگ شو تا به تک تک موفقیتهایت لبخند بزنم و به خودم ببالم .جلویه چشمانم بزرگ شو.خانم شو.عالم شو.هنرمند شو .عروس شو مادر شو .... .

بذار هرچه که مادرم از من ندید ودنیا توان دیدن بهش نداد رو من در تو ببینم .

خاتونم زیبایه من سرچشمه تمام هستی من. دنیا باید به وجودیت تو بنازد .

خاطرات کودکیم پر هست از مهر مادری.این مهرو از تو دریغ نخواهم کرد .پر هست از فداکاری های مادرانه .فداکاریم را دریغ نخواهم کرد .پر هست از لحظه های ناب بازی و شور هیجان و خوشی همه را تقدیمت خواهم کرد .چون من بزرگ شده و تربیت شده بانویی هستم که هیچ کس از دست و زبانش نرنجیدو وقار وشعور درونش به بزرگی قلب پرسخاوتش بود .آسمان من و حمید تو را بزرگ خواهیم کرد به مهر ادب عشق .

شما الان خیلی کوچولویی(6ماه و22روز) که برام بتونی  هدیه بخری ولی امروز خاله عاطفه از طرف شما یک بلوز هدیه  داد که ممنون خواهری مهربون خودم هستم ماچ

شب وقتی اومدیم خونه بابا حمید هم از طرف خودش برام هدیه گرفته بود واز طرف شما هم هدیه با یه کارت خوشگل گرفته الان خوابی نمیتونم برم دوربین بیارم عکس بذار ولی حتما اینجا میذارم  .یه دنیااااااااااااااااا متشکرم حمید مهربونمقلب تماس فرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله هانیه
14 اردیبهشت 92 23:44
خواهرم روزت مبارک.خوش به حال آسمان کوچک ما که چنین مادری داره.ایشالا همیشه باشی در کنارش و خوش باشی در کنار همسر و دختر قشنگت.آسمان جونم عشقم خودت میدونی چقدر دوستت دارم بوس عزیزم



فدایه خواهر خوشگل و دوست داشتنی خودم بشم که ماهی اونم خیلی زیاد .بوسسسسسسس برایه تو و آنیتا همیشه خوشگلم