آسمانآسمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آسمان دختر خوشگل مامان و بابا

اندر کشفیات آسمان مخترع کوچک

1392/1/31 1:39
نویسنده : maman hoda
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان و بابا :همین الان تو نت خوندم که روغن زیتون رو از زیتون میگیرنمژههی وایه منتعجب اگه اینجوره .به من بگین روغن بچه چجوری درستیده میشه؟؟؟؟؟تعجباسترسمامانی میگه تو نت بگردم شاید پیدا کنم جوابموسوالآهااااااااااان پیدا کردم .اونجورا هم که فکر میکردم نبودا چشمک.چه جالبناکه درستیدنش!کنجکاو شدین؟ خودتون برید بسرچید. منم خودم یافتممامان و بابا جانم یکی دیگه از کشفیاتم اینکه کالسکه من مدل ارتقاء یافته درشکست نگااااااانیشخندآفرین دختر خوشگله خلاقه خودملبخند وباباییاز خود راضی ما به تو افتخار میکنیمتشویق

 

تماس فرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبای بای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله عاطفه
24 فروردین 92 23:04
الهی فدات شم دخملم انقدر دنبال پژوهش هستا!
تازه بیشتر وقتا به این فکر می کنی که اجزای داخلی دست ما چیه!در اینجور مواقع میدانی تحقیق می کنی!
مورد دیگه شما برای مطالعه ،لپ خاله عاطفه می باشد!
و خلاصه مثال از این دست بسیار است اما افرین سعی کن بیشتر از اینترنت کمک بگیری تا قبل از ارتقا یافتنموون به مقام کره شمالی!



دوست دارم .لب تابم دیدی که فقط کار علمی هینو بس به ماماانم هم گفتم هی نرو نی نی سایت ولگردی برو وبگردی
خاله هانیه
30 فروردین 92 23:41
آسمان دانشمند من قد یه دنیا دوستت دارم .میشه بیزحمت سرچ کنی تو گوگل ببینی من تو رو چند تا بوس کنم سیر میشم.


خاله اینجا ایران سایت بوس فیلتر شده
خاله هانیه
30 فروردین 92 23:45
ببخشید خانوم خوشگله لطفا تو گوگل سرچ کنین ببینم من شما رو چند تا بوس کنم سیر میشم.الهی فدای اون لپات شم.
مینا
3 اردیبهشت 92 21:57
مامان هدی نکن این کارو با دل مااااا


چیکاررررررررررررررر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ